13 Haziran 2010 Pazar

2010 Dünya Kupası 2. Gün

Maçları tam izleyemedim. Şöyle bir baktığım için ufak notlar yazacağım.

* Güney Kore, Yunanistan'a duran toptan gol attı. Maçın özeti budur bana göre. Nerde 2-3 sene evvel olan taş defans, nerde şimdi ki altıpasa düşen topu seyreden defans.

* Arjantin kazandı kazanmasına fakat koca maçta ortasahaları var mı, yok mu hiç anlamadık. Nijerya elini kolunu sallaya sallaya atak yaptı. Grupları biraz güçlü olsa dağılırdı Arjantin.

* İngiltere, ABD maçı çok keyifliydi. İngiltere ne yaparsa yapsın o kalecilerle başı hep yanar. Bir ülke her büyük turnuvada bildiğin bariz kaleci hatasıyla gol yer mi yahu? Seaman'dan beri izliyorum. Seaman dahil her turnuvada içeri alan kalecileri oldu. Tebrik ederim.

2 yorum:

Mert Kuyumcu dedi ki...

Merhaba,

Çok uzun zamandır takip ediyordum blogunu... Bu akşam Avustralya'nın maçını seyretmeni şiddetle tavsiye ediyorum.

TTA'ya beklerim.

Sevgiler.

Geberik dedi ki...

Blogun başarılı, başarıların devamını dilerim.