12 Mart 2010 Cuma

40 Pınar Fighter


Gençliğimizin klasiği olan Street Fighter'ın önümüzdeki ay çıkacak olan IV. versiyonunun yeni sürümü için 10. karakter tanıtıldı. Türk olma olasılığı ile birlikte kuvvetle ihtimal bir arap veya iranlı olan yeni karakterin adı Hakan. Hakan bir yağlı güreşçi. Kendini bir güzel yağlıyor. Milleti etrafında çeviriyor,sıkıyor, top gibi sektiriyor ve atıyor. Artık önümüzdeki ay hikayesiyle birlikte tam akıbetini öğreneceğimiz Hakan'ı izleyip kararı siz verin. Hellboy'u andırmıyor değil. Honda'yı hulahop gibi kullandığı sahneye bayıldım.







4 yorum:

Atilla Çelik dedi ki...

Anıl bunu bana gösterdiğinde kopmuştum. Videosunu ilk izlediğimde de aklıma direkt cevabı dondurma olan tekerleme geldi. Hani şu meşhur kaymaca, kaydırmaca, dil üstünde kaydırmaca tarzı bir şey. Aynen ondan. :)))))))))

Plaseyi Hanri Gibi Vuruyorum dedi ki...

Abi muazzam bir karakter olacak gibi yalnız. Durup durup yağlıyor kendini. Kliplerdeki zenci dansçılar gibi adam.:D:D

Atilla Çelik dedi ki...

Kliplerdeki ve diskoteklerdeki zenci dansçılardan korkacaksın ama Anılcığım. Özellikle erkeklerinden. %90'ı dans ederken muhakkak önlerinde bir kadın dansçı oluyor ve elleriyle bellerini kavrıyor oluyorlar. Çok tehlikeli ama çoookkk. :))))

Plaseyi Hanri Gibi Vuruyorum dedi ki...

Hande Yener çıkar diye korkuyorum oyunun arkaplanından. :/