8 Nisan 2010 Perşembe

Küçük Hakan ve İmrendiğim Futbol Bilgisi #2


Ben de yönetici olmak istiyorum

Büyük paralar benim de emrime verilecekse ve o paraları nasıl harcadığımın hesabı hiç sorulmayacaksa ben de yönetici olmak istiyorum. Galatasaray’ın ismi ve para yanyana geldiğinde iyi transferler de yaparım.

EĞER emrime büyük paralar verilecekse...
Eğer parayı nasıl harcadığım sorulmayacaksa...
Eğer cebimden beş kuruş vermeyeceksem...
Eğer bol keseden saçıp “Başarısızlık devrimi” yapıp kimse benden hesap sormayacaksa...
Eğer Galatasaray markası arkamda olacaksa...
Ben de yönetici olmak istiyorum...
Galatasaray ismini ve parayı yanyana koyunca zaten iyi transferler yaparım.
Belki sihirbaz olmam ama kesin ilizyonist olurum.

Hakan Ünsalcığım aklı sıra Haldun Üstünel'e laf sokmuş. Futbol sonrası Galatasaray'a kazık atmaktan başka bir işi olmayan adamdan gelen bu sözler beni duygulandırıyor. Bitanemsin Hakan.

Hiç yorum yok: