4 Ağustos 2010 Çarşamba

Ledesma ve Rosicky Galatasaray'da Mı?


Cana ve Pino transferlerini önceden veren Scout GS sitesi bugün de Rosicky ve Ledesma isimlerini yazdı.

Forumlarda konuşulan bir isimdi Ledesma fakat Rosicky ismi birden çıktı ve bitti. Hakikaten iyi saklanmış demek ki. Stoch olayından sonra Rosicky ismini bilenler varsa da yazmaması bana göre hakikaten iyi olmuş.

Şimdi isimlere dönersek önce Ledesma'dan başlamak istiyorum. Çünkü kendisi formayı giydiği an "cuk" efekti verecektir takıma. Yani iki yönlü ortasaha arayıp, böyle kalitede bir adamı getireceğimizi pek düşünmüyordum doğrusu. Forumlarda ismi belki çok geçti ama ne bileyim, inanmamak en iyisi gibi.

Kendisi müthiş bir oyuncudur bunu söylemek lazım. Topla çok iyidir, savunması iyidir, hücum varyasyonları iyidir. Lazio'nun en iyi adamlarından biriyken almamız da zaten kendisinin Lazio ile yaşadığı problemler yüzünden olacaktır muhtemelen. Kontratının bitimine bir yıl kala bu transferin olması da bonservis konusunda pek fazla miktarların konuşulmasını engelleyecektir.

Oyuncu ise bizim sürekli sıkıntı çektiğimiz top çıkarma konusunda büyük bir rahatlık getirecektir takıma. Öte yandan Serie A gibi sert bir ligde başarılı olmuş bir adam, bizim ligimizin sertliğine de kolayca uyum sağlayacaktır. Duran top konusunda da çok iyidir. Gerçekten hemen takıma katılmasını dört gözle bekliyorum bu adamın.


Diğer isim ise Tomas Rosicky. İsmi bile heyecanlandırıyor beni fakat şu sakatlık illetinden müthiş yara aldığımız için şüpheleniyorum ister istemez. Zaten bu sakatlıkları olmasaydı, Rosicky bizi rüyamızda bile reddederdi. Müthiş, hakikaten müthiş bir futbolcu. Şutu var, pası var, hızı var, tekniği var, duran top becerisi var, golcü özellikleri var... Var işte her şeyden. Fakat gel gelelim sakatlık sıkıntısı da var. Bir türlü düzelemeyen oyunculardan olduğunu düşünüyorum Rosicky'nin. Geçen sene 25 maça çıkması, 3 gol, 4 asist yapması onun yavaş yavaş toparladığının bir göstergesi de olabilir. Öyle umuyorum doğrusu.

Hakikaten kadife ayaklı tabiri yakışan adamlardan biridir Rosicky. Bir çok maçı tek başına alacaktır zaten. Arkasında olacak Ledesma ve Cana kuvvetleri de ona çok yardımcı olacaktır. Öte yandan Baros ile müthiş bir ikili de olabilirler. Arda'yı, Kewell'ı, Pino'yu eklediğimizde harika hücum varyasyonları görebiliriz bu sene.

Hakikaten heyecan verici iki isim, Pino ve Cana ile iyice güven kazanmış olan bir siteden, Scout GS tarafından, üstelik imzalar atıldı da denerek açıklandı.

Umarım resmi siteye de düşer. Bekleyelim, görelim.

2 yorum:

Çağlar dedi ki...

Abi ScoutGS'nin kolpaları da çok oldu, hemen inanmamak gerek. Rosicky ismi heyecanlandırıyor özellikle ama, bilemiyorum.

CaRtMaNtR dedi ki...

Rosicky, Kewell gibi yeni bir başlangıç yaparsa hakikaten inanılmaz bir transfer olabilir. Umarım her iki oyuncuda gerçekten kadroya katılabilir.