15 Ağustos 2010 Pazar

Aykut Erçetin ve Ali Turan - Sivasspor


Yediğimiz ilk gol. Ali Turan'ın adamını kaçırması malum. Buradan bile gözüküyor. Göremeyenler için söyleyelim; Servet'in hemen sağında yanında duruyorlar. Büyük hata.

Ama benim belirtmek istediğim şey Aykut. Yahu bir kaleci neden ön direği tutar, kalecilik yapmış, bu işten ekmek yemiş biri bana anlatabilir mi? Bir kaleci hangi psikolojiyle ön direği alır? Hakikaten altı pas içerisinde elini uzatsa tutabileceği bir topu, tıpkı OFK Belgrad maçındaki gibi yer mi bir kaleci? Aynı golden kaç defa daha yer veya?

Yediğimiz iki gol de tamamen saçmalık. Zaten bu gollerden başka doğru düzgün tehlikesi bile yok Sivasspor'un. Hani Aykut ne biçim çıkardı diyebileceğimiz durum bile yok.

Bu bireysel hatalar canımızı çıkarmaya devam ediyor.

3 yorum:

M.T dedi ki...

Aykut 7 senedir aynı golleri yiyor, biz 7 senedir sabrediyoruz ve bir 7 sene daha sabredeceğiz sanırım.

Plaseyi Hanri Gibi Vuruyorum dedi ki...

Ufuk'un neden kaleye geçmediğini bilemiyorum. Antrenmanlarda kötü müdür? Yoksa futbol dışı hayatında mı sorunlar var bilemiyorum.

Ama bu kadar sorun kaleci antrenörünün de biraz başarısız olduğunu gösteriyor bana göre. Yani bir kaleci nasıl olur da ön direği tutar? Ne işi vardır orada?

Anlamak mümkün değil.

Adsız dedi ki...

Onu bunu geçtim ASY.net'te yazılanları gördükten sonra bu takımın 14 sene şampiyon olamayıp taraftar profilinin kendine gelmesi gerektiğini anladım.