4 Ocak 2011 Salı

Colin Kazım Galatasaray'da!


Haberin dedikodusu dönerken inanmamıştım. O yüzden yazmadım hatta. Şimdi gerçek oldu. Üç buçuk yıllık bir sözleşme imzalandı. Şu an sadece gülüyorum. Ne sinirim var, ne isyan halim. Sadece gülüyorum. Kadroyu gözümün önüne getiriyorum gülüyorum.

Yalnız şu acı gerçeği de yazmadan edemiyorum;

Kazım Kazım'dan iyi bir tane sağ kanadımız yok. Bu hakikaten acı bir gerçektir işte. Kazım fizik olarak futbolculuk için ideal. Anelka kadar en az üstelik. Yetenek olarak ise Aydın ve Serdar'dan çok daha farklı ve iyi bir oyuncu. İstikrar olarak ise Serdar ve Aydın'la neredeyse aynı olmasıdır onu bu kadar istenmeyen adam kılıfına sokan.

Tabii ki performans gösterseydi, gece hayatı, yaptıkları, gördüğü kırmızı kartlar arkaplanda kalacaktı. Cristiano Ronaldo gibi Kazım. Gece hayatı çok ama kendine bakıyor. Vücudunu koruyor, kilo almıyor. Fakat Cristiano Ronaldo Real'i taşırken Kazım 5-6 maçta 1 iyi performans sergiliyor. Zaten sürekli iyi performans sergilese muhtemelen ayrılmayacaktı Fenerbahçe'den. Biz de böyle bir adamı kadroya katmayacaktık tabi. Bizim filtremiz başka.

Bu arada Kazım'la birlikte gelen Berk'i de unutmayalım. Gaziosmanpaşa'dan, hatırı sayılır bir parayla(400.000 TL) transfer oldu. 16 yaşında. Forvet oynuyor. Umarım bütün bu kötülüğün, karanlığın arasında kaybolmaz, harcanmaz. Gerekirse direkt A2 takımıyla oynasın da yıpranmasın çocuk. Çok yetenekli olduğunu söylüyorlar. Verilen para da bunu doğruluyor.

Son olarak Anıl Dilaver'le 4 yıllık anlaştığımızı da belirteyim. Hakediyor şansı. İyi kullanır umarım.

Ne diyelim;

Dayan Galatasaray.

Duyuru

"Profesyonel futbol oyuncusu Berk İsmail Ünsal ile 2010-2011 sezonunun ikinci yarısından başlamak üzere 2012-2013 futbol sezonu sonuna kadar sözleşme imzalanmıştır."

"Galatasaray Profesyonel Futbol Takımı oyuncumuz Anıl Dilaver'le olan sözleşmemiz 2014-2015 futbol sezonu sonuna kadar uzatılmıştır. "

"Profesyonel futbol oyuncusu Kazım Kazım ile 2010 -2011 sezonunun ikinci yarısından başlamak üzere 2013-2014 futbol sezonu sonuna kadar sözleşme imzalanmıştır."

Oyuncumuz Kazım Kazım'ın bu akşam Galatasaray'ın Antalya'da süren kampına katılması bekleniyor.

Galatasaray Sportif A.Ş.

Hiç yorum yok: