18 Mayıs 2010 Salı

Serdar Özkan ve Mehmet Batdal


İsimleri çok önceden beridir belli olan iki ismin transferi siteden duyuruldu. Öncelikle Serdar Özkan transferine değinelim;

Bana göre Galatasaray kanat rotasyonu için gayet iyi bir adam transfer etti. Kewell'ın sakatlığı, Keita'nın Afrika Kupası durumu ve olabilecek cezalar vs. derken kanat rotasyonunda zayıf kalmıştık. Barış'ın bile oynadığı maçlar var bu bölgede. Bu sebeple Serdar Özkan transferine ben olumlu bakıyorum.

Ayrıca tıpkı Batuhan gibi, Aydın Karabulut gibi değerlendirilememiş bir yetenek olarak bakıyorum Serdar Özkan'a. Evet Serdar Özkan'ın da hatası vardır. Fakat her oyuncunun hatası var. Batuhan'ın bir lafından dolayı ki Batuhan 18 yaşında, futbol oynaması engellendi neredeyse. Serdar ise tipik Güiza hadisesine kurban gitti. Harika bir sezon geçirmedi. Fakat 10 cm. daha içeri gitseydi çektiği şutlar bugün 35'lik Yusuf ile sözleşme imzalamak yerine Serdar Özkan'la sözleşme imzalardı Beşiktaş.

Serdar Özkan'ın hızı, gücü, top tekniği gayet iyi seviyededir. Eksikleri ise tercih hatalarıdır. Bu sorunun üstüne hem Rijkaard, hem de Serdar Özkan giderse bana göre Serdar Özkan çıkış yapabilir. Üstelik yaşı hala genç sayılabilir. Sabri'nin 25'inden sonra yaptığı müthiş çıkışı gördükten sonra Serdar'dan da aynı şeyi beklememek için bir sebep göremiyorum ben.

Bir diğer isim Mehmet Batdal'ı da hepimiz duymuşuzdur. Geçtiğimiz senelerde Beşiktaş, Fenerbahçe ve Trabzonspor'la da ismi anılmıştı. Fakat başarısız Altay performansı ve Bucaspor'un yüksek bonservis beklentisi bu transferi gerçekleştirmedi. Altay'dan tekrar Bucaspor'a döndü. Bu sene ise beklenen çıkışı yaptı ve 16 gol attı.

Hiç izleyemediğim için sadece tahminde bulunabiliyorum ve okuduklarımı aktarabiliyorum. Bana göre 16 gol atabilecek adamın iki özelliği vardır. Birincisi topun nereye düşeceğini bilir, ikincisi ise son vuruşları iyi yapar. Okuduklarımız kadarıyla ise Mehmet sol ayağını çok iyi kullanıyor, çok iyi top saklıyor ama 1.96'lık boyuna göre hava toplarında pek iyi değil, pek hızlı değil. Fakat kuvvetli bir oyuncu olduğunu söylüyorlar.

Bucaspor'un altyapısından çıkan, Dardanelspor'dan aldığımız Hasan Kabze bize bir şampiyonluk yaşatmıştı. Bucaspor'un altyapısı ise Avrupa'da çok iyi işler yapmakta. Ayrıca yine altyapı ürünleri olan Ozan İpek'in bu sene gösterdiği performans ortada. Kısaca referansı gayet iyi bir altyapıdan yetişen, bu sene 16 gol atmış bir forveti transfer ettik.

Her iki oyuncuyla da 3 yıllık anlaşma imzalanmış.

Kulübümüze ve oyunculara hayırlı olsun.

Hiç yorum yok: