11 Mayıs 2010 Salı

Batuhan Karadeniz Eskişehirspor'da !


Beşiktaş'lı yöneticilerin son bombası bu oldu. 2 milyon € gibi hakikaten sudan ucuz, sudan çok çok daha ucuz bir rakama Batuhan'ı Eskişehirspor'a satmışlar.

İnanamıyorum gerçekten. Galatasaray'ın almasını çok isterdim onu söyleyeyim baştan. Adam her şekilde gol atıyor. Ayak, kafa vs. Müthiş bir fiziği var. Top oynamadığı için biraz hantallaşmış olabilir belki. Fakat Eskişehirspor'a bu adamı vermek, Eskişehirspor'a kafadan 10 gol kazandırmaktır bana göre.

Mustafa Denizli ile problemleri olmuş, gece hayatı varmış, sorunluymuş falan hikaye. Adamı kullanacaksın. Nobre'ye milyon dolarlar verip, bu adamı yedek kulübesine bile oturtmazsan adam gece kulübüne de gider, karı kıza da. Balotelli'yi biliyoruz. Adam neler yapmadı ki? Ama Mourinho gayet güzel kullanıyor kendisini.

Hakikaten inanamıyorum. Bu rakama, bu potansiyelli oyuncuyu, üstelik bonservisiyle vermek...

2 sene sonra 10 milyon €'ya geri alırlar.

Hayırlı olsun Batuhan ve Eskişehirspor'a. Beşiktaş forvet arasın dursun.

P.S: Transfer için resmi açıklama geldi. Alıntılıyorum;

"Şirketimizin profesyonel futbolcularından Batuhan Karadeniz'in Eskişehirspor Kulübü'ne 2.100.000.Euro sözleşme fesih bedeli karşılığında transferi konusunda sözleşme imzalanmıştır. Sözleşme şartlarına istinaden 7 yıl içerisinde, futbolcunun Eskişehirspor tarafından başka bir kulübe transferi ya da kiralaması durumunda Eskişehirspor Kulübü kendisine ödenecek olan sözleşme fesih bedelinin %25'ini Şirketimize ödemekle yükümlüdür."

Hiç yorum yok: