13 Eylül 2010 Pazartesi

Trabzonspor - Sivasspor

Maçın bitmesine daha 6-7 dakika var ama ben yazıya başlıyorum. Zira gerek yok daha beklemeye.

Trabzonspor tek kelimeyle Sivasspor'u sahadan silmiştir an itibariyle. Ben yazıya başlarken skor 5-1'di. Sedat kırmızı görmüştü. Trabzonspor tek kelimeyle dalga geçiyordu. Erdoğan Arıca olsaydı muhtemelen tekmeyle sahaya dalardı tabi. Maçın adamı kesinlikle oynadığı 70 küsür dakikada şov yapan, bir kanat forvetin yapması gerekenleri tamamen yapan Yattara'dır. 2 gol, sürekli doğru ve isabetli orta, bir de üzerine seyir zevki yüksek futbol oynaması. Milli takımda müthiş oynadığını yazmıştı gazeteler. Devam ettirdi bu performansını.

Trabzonspor sahaya 4-2-3-1 görünümlü, 4-2-4 sistemiyle çıktı. Böyle iki muazzam iç oyuncusu olan takımın, kendi sahasında böyle yüksek hücum gücüyle sahaya çıkması kadar doğal bir şey yok. Şu an 6. golü attı Burak. Yine müthiş paslaşmalar, yine Sivasspor'un soldan müthiş açıklar vermesiyle gol geldi. Yattara, Serkan zaten maç boyu perişan ettiler Sivasspor'u o bölgeden.

Trabzonspor'un ligin açık ara en keyifli futbolunu oynadığını sürekli yazıyoruz zaten. Bursaspor'la birlikte şampiyonluğun en büyük adayıdır bana göre. Belki Beşiktaş da hazır görüntü verse de Trabzonspor maç içerisinde doğru işleri takım olarak daha çok yapan bir görüntüde.

Maç ile ilgili yazacak hakikaten bir şey yok. Trabzonspor sisteminin bütün doğrularını yapıp gerek paslaşarak, gerek kontralarla müthiş goller attı. Kötü gol yok hakikaten. Alanzinho'nun Lincolnvari asisti, Yattara'nın 2 müthiş golü, Selçuk'un füzesi görülmeye değer.

Sivasspor'u eleştirmemek lazım. Ligin açık ara en iyi takımına karşı yapacakları pek fazla bir şey olduğuna inanmıyorum ben.

Hiç yorum yok: