15 Ağustos 2010 Pazar

Niang Fenerbahçe'de!


Daha evvel nasıl bir oyuncu olduğu hakkında ve ne katkı verebileceğine dair kendimce bir yazı yazmıştım. Buradan bakılabilir.

Hakikaten çok büyük bir transfer. Çok iyi bir oyuncu. Fenerbahçe'nin asıl sorunu bana göre ortasaha olsa da takıma büyük katkılar yapacaktır Niang. Bonservis konusunda pek açıklama bulamadım. Muhtemelen 7-10 milyon € arası bir miktardır. Fakat aldığı para konusunda böyle haberler geçmekte Twitter'da;
Fenerbahce have signed Marseille striker Mamadou Niang: 4-year deal, €480,000/mth, €1m sign-on.

Yani 4 yıllık mukavele imzalamış Niang. Ayda 480.000 € alacak ki futbol sezonunun 10 ay olduğunu düşündüğümüzde 4.800.000 € ediyor. Ve 1 milyon € da imzalama ücreti alacak. Epey sağlam bir kontrat yapmış Niang. Çok çok iyi bir oyuncu fakat hakikaten Türkiye standartları için fazla para. Karşılığını verir mi? Bana göre 10-15 golü rahat geçecektir. Fakat bu ortasaha varken daha fazlasını yapabilecek potansiyele sahip olduğu halde yapamaz. Gerçi bu sayıda gol bile yeter ya neyse.

Son olarak Fenerbahçe'nin transfer haberine reklam aldığını düşünüyorum. Resimde de gördüğünüz gibi. Garip duruyor. İlk defa rastladım böylesine doğrusu.

Fenerbahçelilere hayırlı olsun.

Hiç yorum yok: