18 Kasım 2010 Perşembe

Zvjezdan Misimovic Kadrodışı!


Geldiğinde çok sevinmiştim, yalan yok. Bugün olur, yarın gerçek performansını sergiler diye düşünürken önce Rijkaard'ın gidişi, daha sonra Hagi'nin gelişiyle performans umudum iyice azaldı. Vasat üstü maçlar çıkardı fakat Almanya'dakiyle kıyasladığımızda verdiği performans "0".

Bu kadro dışı kalmanın sebebi midir peki sizce? Hayır!

Misimovic'in kadrodışı kalmasının tek sebebi başta inanmadığımız, ama gerek Misi'nin açıklamaları, gerek Hagi'nin söylemleriyle doğru olduğu kanıtlanan saçmasapan sözleşme. Bu sözleşme neydi? Galatasaray, Wolfsburg'a belli bir para ödeyip, sezon sonuna kadar bir nevi kiralıyor Misimovic'i. Eğer performansı beğenilmezse geri gönderebiliyor, yok beğenirse geri kalan bedeli ödeyip takımda kalmasını sağlıyor. E Misimovic zaten Almanya'ya döneceğini söylemişti. Böyle de bir opsiyonu varken, Galatasaray felaket durumdayken, ben kendi adıma oynamasını beklemem. Muhtemelen Hagi de beklemedi ve temizliğe en kolay seçenekten başladı.

Zaten kiralık oyuncu istemiyorum diyerek belli etmişti topun ağzındakini. Insua'ya biz bakarken Misimovic gerçeğiyle yüzyüze geldik. Yönetimin ne rezil bir sözleşme imzaladığına şahit olduk böylece. Misimovic'e böyle bir açık kapı bırakmamak gerekirdi. Zaten ligde kötü giderken, Misimovic'in böyle bir takımda yapacakları bellidir. Eğer sözleşmesi olsaydı ciddi manada, Hagi'nin bir şekilde onun aklını çelebileceğine emindim. Burada da yazmışımdır. Nasıl Cana'nın performansı günden güne artıyorsa, Misimovic'ten de bekliyordum. Fakat muhtemelen aralarında yaşanan bir sorunun da etkisiyle bu karar alındı.

Şimdi gelelim fasulyenin faydalarına;

Galatasaray için bir yolu açtı Hagi. Eğer bu yoldan Servet, Ayhan, Barış, Sarp, Gökhan Zan, Serdar Özkan, Aydın Yılmaz, Aykut Erçetin, Hakan Balta gibi isimleri de geçirebilirse bir devrimin başlangıcı olur. Yok bu operasyon Misimovic'le sınırlı kalırsa, Hagi ikinci Galatasaray serüveninde bu sefer haklı bir kararla ayrılır. Geçen sefer başarılı olduğu için haksız şekilde gönderilmişken, bu sefer bu durum böyle olmaz yani.

Ben Hagi'ye güveniyorum. Muhtemelen yine çok tepki çekecektir bu karar ki çekiyordur bile, fakat bir yerden başlamak lazım. En kolay yolu tercih etti Hagi şimdilik. İşin kötüsü yönetimin işgüzarlığı yüzünden rezil bir sözleşme ile alınan Misimovic'ten faydalanamadık.

Bundan sonraki adımları dikkatle izleyeceğiz.

Hiç yorum yok: