20 Nisan 2010 Salı

Yapma Be Kaptan


Arda Turan, Galatasaray'da en sevdiğim oyuncudur.

Futbol zekasına, karakterine, Galatasaray sevgisine saygı duyarım. Kaptan olduğu gün Bülent Korkmaz'dan sonra ilk defa birini Kaptan olarak benimsedim. Çünkü bu adam Galatasaray'lıydı. Düzgündü. Yakışıyordu bana göre.

Herkes suratının asık olmasını, Liverpool söylemlerini vs. eleştirip, kaptan olamaz diyordu ama bana göre öyle değildi. Hala değil. Fakat ilk defa "Yapma be kaptan." dedim. Muhtemelen ufak bir gerginlik, Arda'nın üzerindeki stresle birlikte büyüyüp kavgaya dönüşmüş. Caner ile Arda'nın arasının çok çok iyi olduğunu biliyoruz. Manisaspor'dan başlayan, milli takımlarda devam eden bir dostlukları var. Kavga olur. Sorun değil. Sorun Arda'nın kavga etmesi. Zira takımın kaptanıdır. Ne olursa olsun, olayı soğutup daha sonra aralarında konuşarak halletmesi gerekirdi. Yani soğukkanlı olması gerekirdi.

Arda genç bir oyuncu. Çok erken kaptan yapılmadı bana göre. Kaptanlığı da öğrenir insan. Bundan sonra muhtemelen böyle bir olaya karışmayacaktır. Fakat şık durmadı. Bu kadar eleştirildiği bir dönemde büyüklük göstermeliydi. Taraftarla arası bozukmuş falan umrumda değil. Çünkü o besteyi yazanlar bana göre taraftar bile değil. Bu yüzden taraftara karşı tasarrufuna hak veriyorum. Fakat takım arkadaşlarına karşı tasarruflarına çok dikkat etmesi gerekir.

Bana göre ilk büyük hatasını yapmıştır Arda Turan. Böyle bir olayın tekrarlanacağını sanmıyorum. Antrenmanda kavga da olabilir. Normaldir. En yakın arkadaşlarımızla bile kavga edebiliriz.

Fakat Arda Turan, Kaptan'dır. Yapamaz böyle bir şeyi.

Bir daha olmasın be Kaptan.

Hiç yorum yok: