19 Mart 2010 Cuma

Sevgili Günlük


Saat 08:30

Kalkar kalkmaz duvarımdaki 6alatasaray'ın UEFA Kupası'nı kazandığını gösteren posterime bakıp, nefretimi bol bol körükledim. Daha sonra halı niyetine serdiğim 6alatasaray bayrağında hoplayıp zıplayarak, şen şakrak bir şekilde banyoya girdim. Elimi yüzümü güzelce yıkadım. Sonra 6S logolu bir havluyla yüzümü sildim. Havluya sümkürdüm.

Saat 09:00

Kahvaltıdan önce internette şöyle bir gazeteleri okuyayım dedim. Hemen Hürriyet'in spor sayfasını açtım ve Galatasaray haberlerini aradım. Oh bugünde Rijkaard'a adam değil diyen birileri çıkmıştı. Adeta kuş gibi hafifledim. Daha sonra maillerimi kontrol ettim. Ercancığım, aşkım mail atmış. "Fw: Nasıl koduk AQ" başlıklı bir mail gelmiş. Kahkahalar atarak Gürcan Bilgiç'e, Esat Dergi'ye forwardladım mailleri.

Saat 10:00

Kahvaltıda 6-0 kupamla çayımı içtim. Güzel bir tost yedim. TOSTÇU'yuz bir yerde. Ömer Çavuşoğlu'nun 6alatasaray bayrağına yumruk sokmasını hatırlayıp gevrek gevrek güldüm.

Saat 14:00

İşe geldim. Ercan beni gördüğü gibi cama çıkıp "6S 6S" diye bağırdı. Komik çocuk şu Ercan diye düşündüm ama elimle 6 işareti yapmayı unutmadım. Ofisime çıkıp antu'ya daldım. Keita yine döktürmüş. Dayanamadım "Ayağı kırılsın inşallah. Ölsün." yazıp, gelecek olumlu tepkileri bekledim. Aynısını Arda, Domuz Gribi'ne yakalanınca yazıp inanılmaz rep puanları toplamıştım.

Saat 16:00

Yazı yazmam gerektiğini söyledi Ercan. Hep aynı şeyleri yazıyorum diye farklı olsun dedim ve biraz da erotizm katarak "Tüm Galatasaraylıları "münferit" olarak öpüyorum dedim. Ercan'a mailledim yazımı. 10 dakika sonra Ercan'ın kahkaları yankılandı. Yeni anlamış daha. "Kanka müthişsin :))))999" diye mail attı. Ehele diye çocuksu bir sevinç belirdi bende.

Saat 18:00

Yavaş yavaş mesaim bitiyordu. Canım sıkılmasın diye Fifa oynadım. Topu sarı kırmızı yaptım. Ehele o kadar gülüyorduk ki. Sonra Fenerbahçe ile Galatasaray'ı defalarca yendim. ArdARDA 10 Kere diye bağırıyordum her galibiyetten sonra.

Saat 20:00

Maaşım yatmış olmalıydı. Müthiş emeklerim sonucunda kazandığım milyarları çekmek için bankaya gittim. Aldım paramı. İnsanın alın teri gibisi yok.

Saat 22:00

Takım Böyle Tutulur'un DVD'sini aldım. Onu izledim. Gözümden yaş geldi.

Saat 24:00

Uyku zamanı geldi günlük. Bugün de çok yoruldum. Kulağım yine garip bir şekilde çınlıyor. Anlamadım sebebini. Neyse. Öpücüxxxx :))99

Hiç yorum yok: